Moje konto
Login Register

Lost password?

A password will be sent to your email address.

Twoje dane osobowe będą wykorzystywane do przetwarzania Twojego zamówienia, wspierania Twojego doświadczenia w korzystaniu z tej witryny oraz do innych celów opisanych w naszej: Polityka prywatności.

0
0 Moja lista życzeń

Zobacz listę życzeń Dodaj wszystkie do koszyka

  • Strona główna
  • Nasze produkty
  • Promocje
  • Blog
  • O nas
  • Współpraca
  • Kontakt
Koszyk 0,00 zł 0
0 Koszyk
Koszyk (0)
Razem: 0,00 zł

Zamówienie

Reklamacje i zwroty

Twoje zadowolenie jako klienta jest dla nas niezwykle istotne, dlatego stworzyliśmy tę sekcję, aby zapewnić Ci pełną transparentność i wygodę w przypadku ewentualnych reklamacji i zwrotów.

Jesteśmy przekonani, że nasze produkty są starannie wyselekcjonowane i spełniają wysokie standardy jakościowe. Niemniej jednak, rozumiemy, że czasami mogą wystąpić nieoczekiwane sytuacje, które wymagają zgłoszenia reklamacji lub dokonania zwrotu. Chcemy zapewnić Cię, że w takich przypadkach dokładamy wszelkich starań, aby rozwiązać Twoje problemy jak najszybciej i jak najbardziej satysfakcjonująco.

Nasz zespół obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji, aby pomóc Ci w każdej sprawie związanej z reklamacjami i zwrotami. Bez względu na to, czy chodzi o produkt, który nie spełnił Twoich oczekiwań, uszkodzenie w transporcie, czy też chcesz po prostu zwrócić towar bez podania konkretnego powodu, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc.

Reklamacja

Procedura reklamacji w naszym sklepie internetowym jest zaprojektowana w taki sposób, aby zapewnić Ci jak największą wygodę i satysfakcję. Poniżej przedstawiamy standardowy proces reklamacji, który możesz podjąć w przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów z zakupionym produktem:

Zgłoszenie reklamacji: Jeśli zauważysz wadę, uszkodzenie, niezgodność produktu z opisem lub jakiekolwiek inne problemy, zalecamy jak najszybsze zgłoszenie reklamacji. Możesz to zrobić poprzez nasz formularz kontaktowy, wysyłając wiadomość e-mail lub dzwoniąc do naszego zespołu obsługi klienta. W zgłoszeniu reklamacji podaj dokładne informacje na temat problemu, a także numer zamówienia oraz dane kontaktowe.

Instrukcje dotyczące zwrotu: Otrzymasz od nas instrukcje dotyczące zwrotu produktu. Do odsyłanego produktu należy dołączyć wydrukowany i uzupełniony formularz reklamacji. Należy pamiętać, że nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

Ocena reklamacji: Po otrzymaniu reklamowanego produktu, nasz zespół obsługi klienta dokładnie przeanalizuje reklamację. Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie i poinformować Cię o dalszych krokach. Następnie w zależności od Twoich preferencji i naszych warunków, możemy zaoferować Ci zwrot pieniędzy, lub wymianę produktu na inny.

Komunikacja i rozwiązanie: Przez cały proces reklamacji będziemy utrzymywać z Tobą regularny kontakt. Będziemy informować Cię o postępie reklamacji i podejmować wszelkie działania, aby rozwiązać problem jak najszybciej i jak najbardziej satysfakcjonująco dla Ciebie.

Formularz reklamacji

Zwrot

Procedura zwrotu w naszym sklepie internetowym została stworzona w taki sposób, aby zapewnić Ci łatwość i wygodę w przypadku, gdy chciałbyś/ałabyś zwrócić zakupiony produkt. Oto nasza standardowa procedura zwrotu:

Zgłoszenie chęci zwrotu: Jeśli z jakiegoś powodu zdecydujesz się na zwrot produktu, zalecamy jak najszybsze zgłoszenie tego faktu. Możesz to zrobić poprzez nasz formularz kontaktowy, wysyłając wiadomość e-mail lub dzwoniąc do naszego zespołu obsługi klienta. Upewnij się, że podajesz numer zamówienia oraz informujesz nas, który produkt chciałbyś/ałabyś zwrócić.

Warunki zwrotu: Przed przystąpieniem do zwrotu, upewnij się, że spełniasz nasze warunki zwrotu. Zazwyczaj wymagamy, aby produkt był w nienaruszonym stanie, w oryginalnym opakowaniu, z kompletem akcesoriów i ewentualnymi etykietami.

Instrukcje dotyczące zwrotu: Po zgłoszeniu chęci zwrotu, otrzymasz od nas instrukcje dotyczące dalszego postępowania. Do zwracanego produktu dołącz wydrukowany i uzupełniony formularz zwrotu lub odręczne pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Upewnij się, że odpowiednio zabezpieczasz produkt przed odesłaniem. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania). Należy pamiętać, że nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

Zwrot kosztów: Po otrzymaniu zwracanego produktu i potwierdzeniu jego stanu, przystąpimy do procedury zwrotu kosztów. Zazwyczaj oferujemy zwrot pieniędzy za zakupiony produkt na Twój rachunek bankowy lub inne wybrane przez Ciebie środki płatności. Czas, w jakim zwrócimy pieniądze, może się różnić w zależności od metody płatności i regulacji bankowych.

Komunikacja i rozwiązanie: Przez cały proces zwrotu będziemy utrzymywać z Tobą regularny kontakt. Będziemy informować Cię o postępie zwrotu i podejmować wszelkie działania, aby rozwiązać go jak najszybciej i jak najbardziej satysfakcjonująco dla Ciebie.

Formularz zwrotu

Masz pytania?

Zadzwoń:

530 925 743

535 579 943

Napisz do nas:

pociupane@gmail.com

Nasze produkty

    • Chrzest Święty

    • Ślub i Wesele

    • Komunia Święta

    • Okolicznościowe

    • Dla dzieci

    • Pudełka i organizery

    • Uniwersalne

Obsługa klienta

    • Kontakt

    • Śledzenie zamówienia

    • Metody dostaw i płatności

    • Reklamacje i zwroty

    • Polityka prywatności

    • Regulamin

© Copyright Pociupane 2024

Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.

Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy, lub wyłączyć je w .

Pociupane - producent pudełek i dekoracji z drewna
Powered by  Zgodności ciasteczek z RODO
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.

Ciasteczka stron trzecich

Ta strona korzysta z Google Analytics i Pixel Meta do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.

Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!